VoiceXtreme

Voice Xtreme_logoVoiceXtreme to przyszłościowe, elastyczne rozwiązanie dla przedsiębiorstw opracowane w celu umożliwienia wszystkim komponentom przekształcenia procesów pracy w centrum dystrybucji w celu osiągnięcia większej doskonałości operacyjnej. Rozwiązanie obsługuje wiele baz danych i przeglądarek internetowych, zapewniając łatwe dopasowanie do dowolnego środowiska IT.

  • Bezproblemowa integracja z ERP, WMS i innymi systemami kontroli zapasów.
  • Modułowa konstrukcja ułatwia dostęp typu plug and play do typowych wymagań biznesowych, takich jak analizy, wykresy, mapowanie, raportowanie, harmonogramowanie, bezpieczeństwo i inne.
  • Audyty monitorują i zapisują wszystkie zmiany dokonane w systemie. Każdy przegląd, usunięcie lub zmiana obiektu jest rejestrowana i zapisywana do późniejszej analizy i przeglądu.
  • Raporty i pulpity nawigacyjne pozwalają użytkownikom tworzyć, dostosowywać i dystrybuować kompleksowe i wyczerpujące informacje o wydajności w magazynie.
  • Dołączony jest silnik sprawdzania poprawności zależny od platformy, z pełną liczbą predefiniowanych reguł sprawdzania poprawności, które można łączyć i dostosowywać w czasie wykonywania w celu uwzględnienia niezliczonych biznesowych przypadków użycia.
  • Widok w czasie rzeczywistym umożliwia monitorowanie wszystkich aktywnych linii zadań, w tym interakcji z innymi systemami.
  • Silnik Voice został opracowany przez VoiceArtisan i obsługuje wiele funkcji, takich jak: pobieranie, odkładanie, odkładanie do sklepu, ładowanie linii, uzupełnianie, przekazywanie cykli lub kontrola końcowa.
  • Dwa tryby działania: działanie systemu w trybie Pick by Pick (w czasie rzeczywistym) lub według zamówienia (eksport danych w zrealizowanym wierszu zamówienia w miarę możliwości ze względu na infrastrukturę).
  • Jeden widok z całkowitą widocznością zapewnia kompleksowe zarządzanie urządzeniami, zarządzanie operatorami, zarządzanie konfiguracją i diagnostykę systemu na wyciągnięcie ręki.
  • Scentralizowane zarządzanie kontroluje wszystkie aspekty pracowników głosowych z poziomu jednej konsoli zmniejsza potrzeby w zakresie wsparcia IT w całym przedsiębiorstwie.