Kompletacja to obszar, na którym warto się tu skupić w szczególności, ponieważ to jeden z najważniejszych i zarazem najtrudniejszych etapów procesów magazynowych. Błąd lub opóźnienie popełnione w strefie kompletacji może mieć ogromny wpływ na jakość obsługi klienta i wzrost kosztów operacyjnych.
Zastosowanie systemu głosowego znacznie upraszcza proces kompletacji, co w efekcie przekłada się na szybszą i bardziej precyzyjną realizację tego procesu. Klienci osiągają znaczące korzyści już w pierwszym roku stosowania tego systemu.
Systemy głosowe wykazują wysoką efektywność również w branży e-commerce. Dzięki zastosowaniu takich rozwiązań można szybko reagować na trendy i zmiany na rynku. Oszczędność czasu i wyższa efektywność gwarantowana!
Systemy głosowe – nie tylko kompletacja
Kompletacja jest procesem, w którym zastosowanie systemów głosowych przynosi największe korzyści. Jednak można je również skutecznie wykorzystać w takich procesach jak uzupełnienia, przepakowania, przyjęcia, załadunek, transfery – w zależności od specyfikacji pracy magazynu.