Systemy głosowe w logistyce – wyższy poziom kompletacji

Systemy głosowe w logistyce – wyższy poziom kompletacji

 

Systemy głosowe doskonale sprawdzają się w logistyce magazynowej. Wspierają realizację procesów z tym związanych – największe korzyści uzyskujemy w procesie kompletacji. Z takich rozwiązań korzystają m.in. centra dystrybucyjne operatorów logistycznych czy sieci handlowe. Ponadto znajdują zastosowanie przy wspieraniu procesów produkcyjnych oraz podczas przeprowadzania kontroli i inspekcji.

Z uwagi na rosnące zainteresowanie systemami głosowymi wśród małych i średnich przedsiębiorstw, przygotowane zostały rozwiązania, które integrują się z wiodącym oprogramowaniem ERP, takim jak SAP Business One oraz Microsoft Dynamics. Również w przypadku takiego modelu biznesowego, systemy głosowe pomagają zwiększyć wydajność przedsiębiorstw, a także pozwalają lepiej wykorzystać ich potencjał logistyki magazynowej.

Kompletacja zamówień w magazynie

Kompletacja to obszar, na którym warto się tu skupić w szczególności, ponieważ to jeden z najważniejszych i zarazem najtrudniejszych etapów procesów magazynowych. Błąd lub opóźnienie popełnione w strefie kompletacji może mieć ogromny wpływ na jakość obsługi klienta i wzrost kosztów operacyjnych.

Zastosowanie systemu głosowego znacznie upraszcza proces kompletacji, co w efekcie przekłada się na szybszą i bardziej precyzyjną realizację tego procesu. Klienci osiągają znaczące korzyści już w pierwszym roku stosowania tego systemu.

Systemy głosowe wykazują wysoką efektywność również w branży e-commerce. Dzięki zastosowaniu takich rozwiązań można szybko reagować na trendy i zmiany na rynku. Oszczędność czasu i wyższa efektywność gwarantowana!

Systemy głosowe – nie tylko kompletacja

Kompletacja jest procesem, w którym zastosowanie systemów głosowych przynosi największe korzyści. Jednak można je również skutecznie wykorzystać w takich procesach jak uzupełnienia, przepakowania, przyjęcia, załadunek, transfery – w zależności od specyfikacji pracy magazynu.