Menu Zamknij

Honeywell Guided Workflow Solutions (GWS)

Zunifikowana platforma pozwalająca na szybkie i bezpieczne wdrożenia systemów głosowych z możliwością wykorzystania istniejącej infrastruktury

Rozwiązania Guided Workflow Solution firmy Honeywell to nowoczesne środowisko pozwalające na tworzenie i uruchamianie aplikacji zarówno na tradycyjnych terminalach głosowych serii Talkman, jak i terminalach z systemem Android, co pozwala z jednej strony na większą elastyczność i funkcjonalność samych operacji w systemie głosowym, a z drugiej strony na ochronę inwestycji, gdyż nie ma potrzeby wymiany istniejących urządzeń.

system logistyki magazynowej
paper-icon

Pobierz cyfrowy magazyn ibcsVoice

  • Bezproblemowa integracja z ERP, WMS i innymi systemami np. CMMS lub QMS.
  • Narzędzia administracyjne monitorują i zapisują wszystkie aktywności realizowane w systemie. Każdy przegląd, usunięcie lub zmiana obiektu jest rejestrowana i zapisywana do późniejszej analizy i przeglądu.
  • Aplikacje budowane w GWS mogą obsługiwać wiele procesów, takich jak: kompletacja, uzupełnianie, zatowarowanie, inwentaryzacje cykliczne, kontrole i przeglądy. 
  • Dwa tryby działania: w trybie Pick by Pick (w czasie rzeczywistym) rekord po rekordzie lub w trybie eksportu dokumentu (poprzez middleware typu ibcsVoice).
  • Raporty i pulpity nawigacyjne pozwalają użytkownikom tworzyć, dostosowywać i dystrybuować kompleksowe i wyczerpujące informacje o pracy operatorów.
  • Dołączony jest silnik sprawdzania poprawności wypowiadanych słów zależny od platformy, z pełną liczbą predefiniowanych reguł sprawdzania języka, które można łączyć i dostosowywać w czasie wykonywania operacji, w celu uwzględnienia niezliczonych biznesowych przypadków użycia.
  • Widok w czasie rzeczywistym umożliwia monitorowanie wszystkich aktywnych linii zadań, w tym interakcji z innymi systemami.
  • Jedno narzędzie zapewnia kompleksowe zarządzanie urządzeniami,  operatorami, konfiguracją i diagnostykę systemu na wyciągnięcie ręki.
  • Scentralizowane zarządzanie kontroluje wszystkie aspekty pracowników głosowych z poziomu jednej konsoli, zmniejsza potrzeby w zakresie wsparcia IT w całym przedsiębiorstwie.

Masz pytania? Napisz do nas:


    Zobacz dodatkowe materiały: