Menu Zamknij

ibcsVoice

ibcsVoice to oprogramowanie typu middleware umożliwiające połączenie systemu kompletacji głosowej z dowolnym systemem magazynowym.

Rozwiązanie ibcsVoice, stworzone przez IBCS Poland umożliwia podłączenie systemu kompletacji głosowej z systemem WMS. Głównym zadaniem oprogramowania jest pobieranie danych z systemu WMS i przekazywanie ich do terminali głosowych tak, aby możliwa była realizacja wybranego procesu (np. kompletacji) w systemie głosowym. ibcsVoice współpracuje z systemem głosowym Honeywell Voice (dawniej: Vocollect Voice).

Aplikacja ibcsVoice, wraz systemem kompletacji głosowej, znajduje zastosowanie w magazynach dystrybucyjnych i u operatorów logistycznych oraz wszędzie tam gdzie oczekiwana jest poprawa wydajności czasochłonnego procesu kompletacji.

komendy głosowe na magazynie
paper-icon

Pobierz cyfrowy magazyn ibcsVoice

ibcsVoice - korzyści

Funkcjonalność zastosowania ibcsVoice:

  • realizacja zlecenia kompletacji zgodnie z zaprojektowanym przebiegiem,
  • przetwarzanie zleceń: przeglądanie, podgląd stanu realizacji zlecenia i jego poszczególnych pozycji,
  • grupowanie i zwalnianie zleceń do realizacji,
  • przypisywanie zleceń do użytkownika lub grupy użytkowników,
  • ustawiania priorytetów dla zleceń,
  • współpraca z terminalami głosowymi Honeywell (Vocollect) i technologią VoiceCatalyst i terminalami z systemem Android i technologią Guided Workflow Solutions,
  • archiwizowanie zarejestrowanych operacji – dedykowane raporty przedstawiające pracę poszczególnych pracowników.

Jak działają systemy głosowe?

Magazynier pobiera zadanie na terminal, a następnie system „prowadzi” go przez poszczególne etapy zadania (np. pozycje do skompletowania). Komunikaty zawierające szczegóły zadania są wypowiadane przez system podobnie jak potwierdzenia wykonania, które również są wypowiadane, lecz tym razem przez magazyniera po wykonaniu zadania. Współpraca rozwiązania głosowego z magazynierem odbywa się na zasadzie dialogu złożonego ze zdefiniowanych komend. W każdym momencie w trakcie realizowania zadania operator może wywołać funkcję pomocy, która odczyta odpowiedni komunikat pomocy zależny od kontekstu.

Dyspozytor magazynu może na bieżąco analizować stan zlecenia i wprowadzać odpowiednie korekty.

Przebieg procesu kompletacji jest każdorazowo definiowany podczas analizy przedwdrożeniowej i dostosowany odpowiednio do potrzeb Klienta. Wymiana danych z systemem WMS może odbywać się za pomocą plików płaskich (np. CSV), złożonych (XML), usług internetowych (WebService) Rest API lub bazy pośredniej.

Masz pytania? Napisz do nas: